Kalite Politikası

Kalite Politikası

DKC MAKİNA SAN. TİC. A.Ş. Kalite Yönetim Sistemini, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi gereklerine uygun olarak geliştirmek kararındadır.

Tüm faaliyetlerimizde amacımız, müşterilerimizin ürünlerimize ve hizmetlerimize karşı duydukları memnuniyetini ve güveni sürekli arttırmaktır.

DKC MAKİNA , uluslar arası standartlarında yenilikçi, güvenilir ve saygın bir firma olmayı prensip edinmiştir.

Vizyonu, ulusal ve uluslar arası düzeyde akreditasyon kalitesinde, kurumsal bir firma olarak ana sanayi kuruluşlarına yüksek kaliteli ve rekabetçi çözümler ile birinci seviye tedarikçi olarak markalaşmaktır.

DKC MAKİNA `nin misyonu, sektörünün lideri olan yurtiçi firmalar için ülke ekonomisine katkı sağlayacak proje ve teknolojiler üretmektir. Deneyimli ve profesyonel kadrosu ile mesleki uzmanlığa sahip bir ekiptir. Sorumluluk bilinci yüksek bu ekip, takım ruhuyla kalite standartlarını uygular. DKC MAKİNA `nin misyonları arasında personelini en yüksek standartlara göre eğitmek ve başarılı bir ekip olmak için ihtiyaçları olan beceri ve vizyonu geliştirmelerine yardımcı olmak da vardır.

Misyonunu eksiksiz gerçekleştirmek ve gelecekte de lider bir kuruluş olmak için hazırladığı stratejik planlarla şirket vizyonunu destekler.

DKC MAKİNA şu ana kadar yaptığı projelerde sürdürdüğü gizlilik politikası sayesinde sektörün lider kuruluşlarından olan müşterilerinin güvenini kazanmıştır. Bununla birlikte müşterilerinin projeleri ile ilgili olarak her konuda müşteriyi yönlendirmek, bilgilendirmek, çözüm üretmek ve müşterinin sorunlarına sahip çıkmak verilen hizmet kapsamındadır. Müşteri
memnuniyetinin ölçülmesi ve müşteri beklentilerinin değerlendirmesi geleceğe dönük gelişimin temel adımlarıdır. DKC MAKİNA , hatalar oluşmadan önleyici tedbirleri alır. Müşterisine daha iyi hizmet verebilmek için, teknolojik ve çağın gerektirdiği tüm yenilikleri takip ederek çalışmalarında sürekli iyileştirmeler yapar.

Bu bağlamda Kalite Politikamız;

Kalite Politikası

– Sektörümüze yönelik olarak ilgili tüm yasa ve standartlara uygun proseslerini yönetmek,
– Müşteri beklentilerini de dikkate alarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve bu memnuniyetin sürekliliğini sağlamak,
– Kalitemizi sürekli geliştirmeyi ve iyileştirmeyi ilke edinmek,
– Çalışanlarımızın bilgi ve bilinç seviyelerini sürekli yükseltmek, moral ve verimliliklerini arttırmak,
– Sosyal sorumluluk olgusu içinde çevre kirlenmesini önlemek için gerekli tüm çalışmaları gerçekleştirmek,
– Kalite Yönetim Sistemleri şartlarına uyarak sistemin etkinliğini izlemek ve sürekli iyileştirmektir.
– Planlanan üretimi kısa sürede ve en az hatayla üretmek ve müşteri taleplerini kısa sürede temin etmektir.